- Hem
- Branscher
- Stockholms kommun
- Parti- och provisionshandel utom med motorfordon
- Partihandel med kontorsförbrukningsvaror
- SABAC Office Service & Tillbehör
- Kopiera namn
- Kopiera namn + adress
- Kopiera adress
- Kopiera namn + adress
- Kopiera organisationsnummer
- {{ copyInfoText }}
SABAC Office Service & Tillbehör
Organisationsnummer
400117-XXXX-00001
Är detta ditt företag?
Dina konkurrenter använder den här ytan för att berätta om sitt företag i syfte att nå nya kunder. Vi har miljontals användare så en korrekt och snygg företagsrapport gör skillnad.
Se exempel och hur du gör för att uppdatera dina företagsuppgifter
Telefon
-
Antal ansvariga
Vad är SABAC Office Service & Tillbehör?
SABAC Office Service & Tillbehör är en enskild firma vars verksamhet är Försäljning och service av kontorsmaskiner. SABAC Office Service & Tillbehör registrerades 1982-04-06 men är däremot inte registrerat som arbetsgivare. Läs mer om SABAC Office Service & Tillbehör
Varifrån kommer informationen om SABAC Office Service & Tillbehör?
Informationen kommer från myndigheter, privata aktörer och egna insamlingar från Bolagsfakta. Läs mer om datan här.
Är detta ditt företag?
Dina konkurrenter använder den här ytan för att berätta om sitt företag i syfte att nå nya kunder. Vi har miljontals användare så en korrekt och snygg företagsrapport gör skillnad.
Se exempel och hur du gör för att uppdatera dina företagsuppgifter
Rökstensvägen 17
Översikt senaste bokslut
OmsättningFöretagets omsättning är totalen av alla dess intäkter från utförda tjänster och sålda varor under en viss period, vanligtvis ett räkenskapsår.
Årets resultatÅrets resultat är skillnaden mellan samtliga intäkter och samtliga kostnader under en viss period, vanligtvis ett räkenskapsår.
EBITDAEBITDA är ett mått på ett företags rörelseresultat före räntor, skatt, nedskrivningar, avskrivningar och goodwillavskrivningar (Earnings before interest, taxes, depreciation & amortization).
UtdelningUtdelning är ett sätt för aktiebolag att ersätta dem som satsat i företaget.
Översikt bokslut 2017-2024
Produkter & Tjänster
Lönevisning
Lönevisning på hela bolaget- Lön på ansvariga
- Inkomst av kapital
- Helt anonymt
- Direkt på skärmen
Bolagsfakta Plus
- 20 st Lönevisningar per månad på ansvariga
- Fria Årsredovisningar på AB
- Fria Anmärkningar (ja/nej) på AB
- Hemadresser, person- och telnr
Bolagsfakta Premium
- Fria Lönevisningar inklusive Anmärkning (ja/nej) på ansvariga samt revisorer
- Fria Årsredovisningar på AB
- Fria Anmärkningskontroller på AB
- Reklamfritt
- Hemadress, person- och telnr
Liknande bolag (SNI 4649)
Här kan du se bolag som liknar SABAC Office Service & Tillbehör. Listorna visar bolag i samma bransch (SNI 4649 - Partihandel med andra hushållsvaror), som antingen är bland de största i Sverige, de största i kommunen, eller ligger i närheten av SABAC Office Service & Tillbehör.
SNI 4649 - Partihandel med andra hushållsvaror
Verklig huvudmanVerklig huvudman är den person som verkligen har kontroll över ett företag.
Någon verklig huvudman finns ej registrerad för SABAC Office Service & Tillbehör.
De bolagsformer som inte omfattas av registrering är bland annat börsbolag och dotterbolag till dessa, enkla bolag, enskilda näringsidkare, dödsbon, konkursbon, staten, landsting och kommuner, samt juridiska personer där det offentliga har ett bestämmande inflytande.
Ansvariga
Insamlade uppgifter om ansvariga personer
Bolagets fordon
0 fordon registrerat på bolaget
Företagsuppgifter om SABAC Office Service & Tillbehör
Juridisk personEn juridisk person är ett företag eller organisation som har rätt att bland annat ingå avtal och att anställa personal. Exempel på juridiska personer är aktiebolag, handels- och kommanditbolag och ekonomiska föreningar. En enskild firma är däremot en fysisk person. | |
Organisationsnummer | 400117-XXXX-00001 |
Firmanamn | SABAC Office Service & Tillbehör |
Bolagsform | Enskild näringsidkare |
Status | Aktiv |
AdressDet skall alltid framgå inom vilken kommun som ett företag har sitt säte. Företaget kan ha sin verksamhet i en annan kommun, men det är i sätesorten som t ex inkomstdeklaration skall lämnas in och eventuella tvister skall göras upp. | |
Gatuadress | Rökstensvägen 17 |
Postadress | 168 56 Bromma |
Säte | Stockholm, Stockholms län |
Uppgifter om registrering De olika registreringsdatumen ger svar på viktiga händelser i bolagets historia. Bolaget bildas genom den konstituerande stämman. / Bolaget registreras efter det hos myndighet. / Firmanamn registrerat avser senaste företagsnamnet. / Bolagsordning avser gällande bolagsordning. | |
Bolaget bildat | |
Bolaget registrerat | 1982-04-06 |
Firmanamn registrerat | 2009-02-10 |
Bolagsordning | |
Uppgifter om skattAtt kontrollera att ett företag är registrerat för F-skatt, moms och arbetsgivaravgift är viktigt beroende på vilken relation du har till företaget. Att hålla dig informerad om detta kan bespara dig onödiga överraskningar i form av extra avgifter till Skatteverket. | |
Arbetsgivare | Ej registrerad som arbetsgivare |
F-skatt | Registrerad för F-skatt sedan 2009-02-05 |
Moms | Aktiv i momsregistret sedan 2009-02-05 |
Momsregistreringsnummer (VAT-nummer) |
SE40011796150000101 |
Svensk näringsgrensindelning SNIDen femsiffriga SNI-koden ger svar på inom vilken bransch ett företag är verksamt inom. De första sifforna ger svar på inom vilken huvudgrupp företaget arbetar. De sista sifforna anger på detaljnivå inom vilken gren av branschen som företaget är verksamt. | ||
|
||
VerksamhetsbeskrivningNär man startar ett företag måste man anmäla vad företaget skall arbeta med i sin verksamhet, en så kallad verksamhetsbeskrivning. Verksamhetsbeskrivningen anmäls till Bolagsverket som registrerar informationen i sina register. | ||
Försäljning och service av kontorsmaskiner. | ||
FirmatecknareAtt veta vem som har rätt att sluta avtal och skriva under viktiga dokument för ett företags räkning är nödvändigt i juridiska sammanhang. Detta kallas firmateckning och uppgifter om detta skall anmälas till Bolagsverket. | ||
Uppgift saknas |
Alla arbetsställen
HuvudkontorFöretagets alla adresser, arbetsställen. | |
Arbetsställe: | 47342712 |
Besöksadress: | Sedelvägen 20 |
Postnummer: | 129 32 |
Postort: | Hägersten |
Län: | Stockholms län |
Antal anställda: | 0 anställda |
Telefonnummer: | |
Arbetsställenummer: | 47342712 |
SNI-kod: | 46492 - Partihandel med kontorsförbrukningsvaror |
Arbetsställen: 1 st ställen |
Detaljerade bokslut
Det finns inget bokslut tillgängligt för detta bolag
Mer om SABAC Office Service & Tillbehör
SABAC Office Service & Tillbehör registrerades 1982-04-06 men är däremot inte registrerat som arbetsgivare. Bolaget är också registrerat för F-skatt sedan 2009-02-05 och aktivt i momsregistret sedan 2009-02-05.
Styrelsen för SABAC Office Service & Tillbehör består av Walter Jung som således också är ansvarig i bolaget.
SABAC Office Service & Tillbehör har organisationsnummer 400117-XXXX-00001. SABAC Office Service & Tillbehör har säte i Stockholm. Det går bra att ta kontakt med SABAC Office Service & Tillbehör på adress Rökstensvägen 17, 168 56 Bromma.
På samma adress finns även följande person med bolagsengagemang folkbokförd, Walter Jung.
Läs mer om intressant företagsstatistik i Stockholm.
Registrerat på adressen
168 56 Bromma
Företag (Säte) |
Status |
Ansvarig |
---|---|---|
SABAC Office Service & Tillbehör
Aktiv (Innehavare) |
Aktiv | (Innehavare) |
Det finns 1 person med bolagsengagemang som är folkbokförd på denna adress:
- Walter Jung (85)