- Hem
- Mattias Andrae
- Kopiera namn
- Kopiera namn + adress
- Kopiera adress
- Kopiera namn + adress
- Kopiera personnummer
- {{ copyInfoText }}
Mattias Andrae
Hemadress
Personnummer
19700703-XXXXPlusmedlemskap krävs
Bolagsengagemang
Verklig huvudman
0 st
Telefon (privat)
Lön
Mer om Mattias
Information om Mattias civilstånd, fordon, boendeform m.m. finner du på Ratsit. Läs mer om Mattias på Ratsit.

Logga in för att se gatuadress.
Bolagsengagemang
Typ | Företagsnamn | Position | Status | Bokslut | Omsättning | Årets resultat | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AB | Fastighets Aktiebolaget Tage Rejme | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 46 314 | 9 683 | ||||
Fastighets Aktiebolaget Tage Rejme | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Fastighetsaktiebolaget Bettorp | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 34 900 | 7 129 | ||||
Fastighetsaktiebolaget Bettorp | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Tage Rejmes Bil Aktiebolag | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 90 182 | 249 478 | ||||
Tage Rejmes Bil Aktiebolag | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Tage Rejmes i Linköping Bil Aktiebolag | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 940 737 | 49 | ||||
Tage Rejmes i Linköping Bil Aktiebolag | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Tage Rejmes i Norrköping Bil Aktiebolag | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 835 331 | 30 | ||||
Tage Rejmes i Norrköping Bil Aktiebolag | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 1 025 118 | 50 | ||||
Tage Rejmes i Örebro Bilaktiebolag | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Tage Rejmes i Örebro Lastvagnar Aktiebolag | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 466 940 | 444 | ||||
Tage Rejmes i Örebro Lastvagnar Aktiebolag | ||||||||||
|
||||||||||
AB | Tage Rejmes Lastvagnar Aktiebolag | Styrelseledamot | Aktiv | 2023 | 550 855 | 51 | ||||
Tage Rejmes Lastvagnar Aktiebolag | ||||||||||
|
Verklig huvudman
Mattias är inte verklig huvudman för något bolag.